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Prob pour 3dmax 4

Par Kalth le 6/8/2002 à 20:49:16 (#1927114)

j'essaie en vain de DL les plugin pour pouvoir importé des trucs de 3d max a NWN, mais j'arrive pas a DL car la page met tellement de temps a afficher koi ke ce soit, ka ça reste blanc pendant 20.000 ans ( hum hum, je c j'exagère mais bon)

si kelkun pouvais mettre le fichier en DL ici, ou me l'envoyer d'une maniere ou d'un autre ca serait cool

merci...


ah au faite, pas besoin de me dire :" Hey, chez moi ca va... re essaye plus tard"

ca fait depuis k'il est dispo que j'essaye de l'avoir et aussi, moi et mon ordi on a des probleme d'autorité :doute: ... si si, parfois il refuse de lancer NWN, tout des truc du genre

"gros:doute: " MAIS SI je vous jure !!!!

ahem, bref, tout ca pour dire, :aide:

merci
voila voila
@+

Par Shell Lamardente le 6/8/2002 à 22:42:56 (#1927473)

http://www.bricksbuilder.com/nwn/utils/versions/nwnimport081b.zip

QUICK INSTRUCTIONS
1. Download the zip file and extract the contents into your 3ds max plug-ins directory.

2. Extract some MDL binary files using a BIF extraction utility like Zoligato's handy NWN Viewer.

3. For materials to be loaded properly, any supporting texture images must be present in the same directory as the MDL file, so extract any that you may need.

4. Start 3ds max (I've seen it work in version 4.2 and 4.26--if it works for you in 4, I'd like to hear about it)

5. Select "File->Import..."

6. Select "Neverwinter Nights Model (*.MDL)" from the "Files of type" pulldown.

7. Browse to and open your MDL file.

8. Leave the default selections in the import dialog and press the "Import" button.

9. While the model loads, a progress indicator will be displayed. It may take up to a minute to load models with lots of animation, so be patient. You may cancel at any time by clicking the "Cancel" button.

A note on animations: Some files include their own animations, and some do not, instead referencing other models ("super" models) to use their animations. The import plug-in does not load the animations of a model's parent "super" model, so if your MDL file opens and has no animation, that's probably why.

Vala, en éspèrant que c'est bien ça ! :merci:

Par Kalth le 7/8/2002 à 9:35:10 (#1928912)

wééééééééééééééééééééééééé, merci shell

a moi mon armure unique qu monde :hardos:

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