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Patch 1.24 disponible

Par Gargantuel le 10/9/2002 à 11:48:23 (#2130933)

Neverwinter Nights Game
Added support for high resolution font (larger text in most places). The option is in Advanced Video Options.
onLocked and onUnLocked events for doors and placeables work now.
DM to DM chat messages can now be filtered out in the chat window.
Added a tooltip for quickbar "Assign Command".
Fixed pop-up GUIs appearing on top of the load screen.
Made a small fix to the server list chat edit area.
When saving a servervault subdirectory character and the player has no name, save into a subdirectory called "lost+found" instead of the root of the servervault.
Fixed an issue with generating texture IDs for Matrox video cards.
Plot objects now have all immunities.
Fixed a memory leak in inventory.
Fixes to Darkness vs. Ultravision and True Seeing.
Fixed a DM Client crash when trying to bring up the PvP menu in certain situations.
Fixed a problem with determining character encumberance when loading.
Fixed a problem with DMs where getting killed when someone turned off their plot flag through scripting.
Fixed the 21st player dedicated server crash.
Made a fix to diseases that addresses a server crash.
Fixed server crash when critically failing to set a trap.

Scripting-specific
Allow CreateItemOnObject() to work on item containers.
Fixed the GetItemInInventory() crash when examining item containers.
VectorToAngle() bug fixed.
InsertString() wierdness that caused a crash is fixed.
DelayCommand() now works for delays over 1 game day.
GetSpellId() now works for non-creatures.

Neverwinter Nights Aurora Toolset
Journal Editor GUI tweak.

Hak Pak Editor
Added ability for the Hak Pak editor to take a .hak file name as a command line parameter.


Pour plus d'infos :
http://nwn.bioware.com/support/patch.html

Par Laena le 10/9/2002 à 11:55:38 (#2130979)

Arf... tu as été plus rapide que moi :p
LOL "Encore un patch!"

Par Darkmore le 10/9/2002 à 12:24:23 (#2131155)

Provient du message de Laena
LOL "Encore un patch!"
Y'a plus drole
Connecting...nwpatch.bioware.com
Downloading nwn_pc_autopatch.txt
Patching the autopatcher.
:D Bientot sur vos écrans Bioware patching the patch of the autopatcher to patch NWN :D

Par tonton le grognon le 10/9/2002 à 13:28:35 (#2131501)

ce patch est sorti "en avance" car il corrige des problemes graves qui ne pouvaient attendre...

de ce fait, les ajouts comme "mettre des musiques .bmu" et autres ajout orientés "addon" sont deplacé pour la 1.25... qui ne devrais pas être trop longue à attendre...

Par Ashariel le 10/9/2002 à 13:43:03 (#2131587)

En passant, ça fait longtemps que je n'ai pas rejoué à Neverwinter Nights, j'ai cru voir sur nwvault que maintenant on peux ajouter les custom weapon en hakpaks dans le jeu ?

Par znog32 le 10/9/2002 à 15:04:04 (#2132070)

et vous avez remarqué que les allemands ont maintenant le patch... 1.23

Par Gargantuel le 10/9/2002 à 18:53:10 (#2133621)

Provient du message de znog32
et vous avez remarqué que les allemands ont maintenant le patch... 1.23

Oui de meme qu'ils avaient la version 1.22 lorsque la 1.23 fut mise à disposition.
Ca ne presage rien de bon pour la compatibilité francais/anglais :(

Par Caepolla -BEUARP- le 10/9/2002 à 19:49:04 (#2133959)

Provient du message de Darkmore
Y'a plus drole
Connecting...nwpatch.bioware.com
Downloading nwn_pc_autopatch.txt
Patching the autopatcher.
:D Bientot sur vos écrans Bioware patching the patch of the autopatcher to patch NWN :D


Et toi, ils te patchent quand ? :p :monstre:

Par Darkmore le 10/9/2002 à 22:47:10 (#2135186)

Aaaa pas possib' ...
Moi j'AI pas de bug je SUIS un bug ...
Et puis ça fait un moment qu'on a paumé le code source
encore heureux ... imaginez des hordes de darkmore déferlant sur lyon la bave au lèvre et les cheveux au vent

Par Caillou PierreSang le 10/9/2002 à 22:57:34 (#2135246)

la bave au lèvre, la crinière au vent, les poils hérissés, les crocs luisants, les babines retroussées....


Ca y est ... Il repart dans son trip du sang noir....:p :aide:

En effet, je préfère pas imaginer l'allure de Lyon après le passage d'une troupe de druides à la Darkmore....:D

Par Videl le 11/9/2002 à 17:11:02 (#2139514)

*pb resolu*.

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